بررسی خاص ترین نکات خرید ماینر
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

بررسی خاص ترین نکات خرید ماینر

دو شنبه 24 تير 1398 ساعت 3:6 | بازدید : 154 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

بررسی خاص ترین نکات خرید ماینر

در این مقاله قصد داریم به معرفی خاص ترین و موثر ترین نکات خرید ماینر نگاهی بیاندازیم و به تمامی جنبه های متفاوت و مختلف آن بپردازیم، همچنین شما عزیزان به راحتی در این مقاله می توانید مفهوم بیت کوین چیست، ماینر بیت کوین، خرید دستگاه مانیر، ماینر ، فرایند ماینیتگ و ... را به خوبی دریافت کنید اما پیش از شروع و بررسی نکات به معرفی چند عبارت ساده می پردازیم.

 

بیت کوین چیست؟

از محبوب ترین و موثر ترین ارز های دیجیتال می توان به بیت کوین اشاره نمود، در واقع بیت کوین نوعی پول است که پس از استخراج آن می توانید در معاملات اکترونیکی و یا خرید طلا، سکه و...شرکت کنید. بحث های بسیار زیادی بر سر بیت کوین وجود دارد اما یکی از موثر ترین ویژگی های آن می توان به غیر متمرکز بودن آن اشاره نمود، غیر متمرکز بودن بیت کوین به این معنا است که هیچ نهادی نمی تواند بر روی آن نظارت داشته باشد و به همین بوده که  به عنوان یکی از خاص ترین ارز های جهان لقب گرفته است.

ماینر چیست؟

ماینر در واقع از اصلی ترین مراحل استخراج بیت کوین می باشد و فردی است که به کمک دستگاه های مجهز سعی می نماید اقدام به استخراج بیت کوین کند، او در قبال تامین امنیت شبکه های بیت کوین، بیت کوین دریافت می کند. لازم به ذکر است که این فرایند را فرایند ماینیگ نیز می نامند.

خرید دستگاه ماینر:

دستگاه ماینر از آن دسته از مواردی است که می تواند برای بسیاری از افراد حکم یک جادو را داشته باشد زیرا به کمک استفاده از این محصول می تواند با سرعت بسیار بالایی اقدام به برداشت و اسخراج بیت کوین نمود، البت هاین مورد را در نظر داشته باشید که تهیه و خرید دستگاه های مخصوص استخراج بیت کوین عملا بسیار بسیار پرهزینه می باشند.

 

حال که شما عزیزان را با ابتدایی ترین موارد ماینر آشنا نمودیم، نوبت به آن رسیده است تا خاص ترین نکات خرید ماینر را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به خوبی اقدام به خرید مناسب ترین دستگاه کنید.

 1-میزان هش ماینر:

هش یکی از مهمترین قسمت های دستگاه است که به عنوان محل پردازش بیت کوین نامیده می شود اما همواره این موضوع را به یاد داشته باشید که هر چه میزان رقم هش دستگاه شما بیشتر باشد در نهایت می توانید درآمد خروجی بیشتری داشته باشید.

 2- بررسی کارآمدی ماینر

شاید از خودتان بپرسید که کارآمدی به چه معنا است؟ کارآمدی به معنای مشخص سازی هزینه های انجام شده در مقابل درآمد کسب شده است و از این مفهوم می توان این نتیجه را دریافت که نوعی توازن را میان این دو مشخص کنید تا این سرمایه گذاری به سود دهی برسد به عنوان مثال همواره توجه داشته باشید که در کشور عزیزمان ایران هزینه برق خانگی بسیار بالاست و چنانچه بخواهید از برق خانگی استفاده کنید عملا شکست خواهید خورد پس باید به دنبال روشی برای تهیه برق صنعتی باشید.

3- قیمت ماینر

مناسب ترین دستگاه برای شما از لحاظ کیفیت و به صرفه بودن دستگاهی بوده که دارای قدرت هش بیشتری در ازای مصرف برق کمتر است و قیمت ماینر نیز کاملا تحت تاثیر بودجه شما قرار خواهد گرفت و باید برنامه ریزی های خود را به گونه ای طراحی کنید که سرانجام به سود دهی برسید.

4- بررسی سود آوری دستگاه ماینر

 بررسی سود آوری دستگاه ماینر بدین صورت است که به بخش ماشین حساب سایت ارز دیجیتال وارد میشویم ، و نسبت به هزینه برق و میزان پردازش و توان مصرفی منبع تغذیه به راحتی سود مورد نیاز خود را استخراج میکنیم. فقط دقت کنید مصرف برق صحیح محاسبه شود چون این عامل تاثیر حیاتی در سود یا زیان شما دارد.

 

جمع بندی:

ما در این مقاله به بررسی خاص ترین نکات خرید ماینر توجه داشتیم و پیش از شروع مبحث تفسیرات کاملی از ماینر، ماینیگ، خرید دستگاه ماینر و.. پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با دید بازتری به این مقاله نگاه کنید، چنانچه اطلاعات کامی در خصوص نکات خرید دستگاه ماینر دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید، در پایان لازم است خدمتتان عرض کنیم که در حالت عادی نمی توان دستگاهی را پیشنهاد داد که به صورت مطلق بتواند برای هر نوع تقاضایی مناسب باشد اما شما تنها با رعایت برخی از نکات فوق می توانید عملکرد بهتری را داشته باشید.

منبع : سایت بنگ گود



موضوعات مرتبط: ماینر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست






می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 40
:: بازدید سال : 458
:: بازدید کلی : 1469